sobota 17. října 2009

Nějaké novinky

Dlouho jsem nepsala, za což se omlouvám. Teď jsem měla nějak víc učení. Ve středu jsem měla první zkoušku. Ze švédštiny. Výsledek pořád nevím. Snad ho brzy uveřejní. Taky teď musím psát co týden to esej na mezinárodní management a ještě mě čeká jedna esej na angličtinu. Alespoň potrénuju gramatiku.

A co je vůbec nového? Minulý pátek tu byla výborná kostýmová párty. Na Picasse jsou fotky. Byla to docela legrace, ale jenom do určitého momentu. Během večera a zvyšování se hladiny alkoholu v krvi se stalo, že 2 lidi zvraceli v mé koupelně (dokonce víckrát), cizí člověk, kterého jsem nikdy neviděla, přišel do mého pokoje, lehl si do mé postele a usnul, a ve finále se strhla rvačka. Jak říkám, super párty. :-)

Holky se mi za to zvracení nakonec omluvily, to bylo v pohodě. Cizince jsem probudila a vyhodila, takže s ním to dopadlo taky dobře. No a při rvačce krev netekla, ostatní je roztrhli dřív. Akorát jsem se zařekla, že už svůj pokoj na dalším velkém večírku otevřený nenechám. Lidi z Björnkully si neměli kam dát věci a já, hodnej hlupák, jsem jim chtěla pomoct.

Další novinka, shlédla jsem výbornej film. Ve školním kinoklubu. Výměna, s Angelinou Jolie v hlavní roli. Přistupovala jsem k tomu dost skepticky, protože ji nemám ráda jako herečku. Ale v tomhle případě jsem byla docela nadšená. Depresivní, ponurá atmosféra, snaha o nalezení dítěte, zoufalá bezmoc v boji s "všemocnou" policií Los Angeles 30. let. Nemůžu nezmínit Johna Malkoviche v roli pastora. Prostě se mi to líbilo. Sice ve filmu pár detailů nesedělo, ale to není podstatné. Kdo jste neviděli, můžu doporučit.

A to je asi tak všechno. Včera jsme měli takové menší posezení s kamarádama u nás v Rikstenu. Téměř všichni Španělé jsou na 5 dní v Berlíně. Takže v baráku je překvapivý klid. Přijely 2 holčiny z Björnkully, tak to bylo fajn. Popíjeli jsme červené víno, pivko a Martini (všichni dohromady). Já měla 2 skleničky vína a musím říct, že jsem je cítila víc než dost. Jak tady vůbec nepiju, tak na mě alkohol dost působí. Nechci vidět, až se vrátím do Čech a půjdu s kamarádama do hospody. To se odrovnám po hodině. :-)

Před chvílí jsem doobědvala těstoviny s tuňákem, teď poslouchám Nohavicu a je mi fajn. Brzo zase napíšu.

Žádné komentáře:

Okomentovat