pátek 18. prosince 2009

Zmrzlá mlha

Dnes, po 3 dnech docela zuřivé chumelenice, se venku udělalo krásně. A to tak, že nádherně. Musela jsem ráno za landlordem, protože jsem si urvala baterii v kuchyni. A chtěla jsem ho požádat, aby mi to opravil před Vánocema. Opravil. A prý to ani nebyla moje vina, občas se to prostě stává. :-) Ale zpátky k počasí.

Během včerejška jsme tu byli odříznutí. Nejezdily autobusy a nikdo nám neřekl proč. Taky fungovalo jenom jedno letiště. A lety i vlaky byly zpožděné. Prostě konečně pravá severská zima. Docela mě překvapili švédští silničáři. Jako by byli tím sněhem zaskočení či co. Za celý den jsem neviděla prohrnovač. Muselo se k vlaku šlapat půl hodiny pěšky po kolena ve sněhu. Tak jsem si řekla, že mi to za to nestojí a zůstala celý den v posteli a koukala na filmy a konverzovala s kamarády. Příjemné to bylo.

Ale dnes bylo od rána krásně. Žádný sníh, žádný vichr. Jenom neuvěřitelný mráz. Tak jsem vzala foťák a po schůzce s landlordem vyrazila na letiště. A takhle to dopadlo. Sem dávám jenom 3 nejoblíbenější fotky, zbytek dodám časem na Picassu. Ale nikdy jsem neviděla zmrzlou mlhu. Bylo to jako v pohádce Ledová královna.


Žádné komentáře:

Okomentovat