středa 28. října 2009

Jen tak na rychlo

Dlouho jsem nepsala, za což se omlouvám. Ale teď to bylo poněkud hektické. Vezmu to rychle, mám dnes spoustu práce a poněkud nestíhám.

Dnes po 9 dnech zase svítí sluníčko. Je to krásné. Sedím doma a usmívám se, i když vlastně vůbec nemám proč. Bohužel sluníčko pozoruju pouze z okna. Musím napsat zkoušku na mezinárodní management a taky se učit na zítřejší zkoušku z angličtiny. Ale i ten pohled z okna pomáhá a člověk se cítí o něco lépe.

Teď tu 4 dny byla Andrejka. Bylo to bezva. Prošla jsem si zase Stockholm, což je vždycky hezký pohled. Dostala jsem bezvadně teploučkou mikinu, co mi poslala mamina. Ta se tady hodí snad ještě víc, protože se tu docela ochladilo. Byly jsme na výletě v národním parku Tyresta, což je ještě součást Stockholmu. Dá se tam dojet MHD. Učinila jsem tam poznatek. Nikdy si nemyslete, že 3,5 kilometru ujdete za 45 minut. No, ještě pár takových výletů a začnu být solidně trénovaná v přespolním běhu. Ale autobus jsem stihla.

V pátek odjíždíme na výlet do Helsinek. Odpoledne lodí tam (je zároveň Halloween, takže to bude v kostýmech), sobotní den v Helsinkách a na noc zase lodí zpátky. Trochu se toho děsím. Je to obří výlet převážně pro studenty. A taky je tam samozřejmě bezcelní zóna, takže levný alkohol. No, uvidíme, jak to dopadne. Jenom od nás ze školy tam jede přes 100 erasmáků. Plus další stovky studentů z dalších univerzit. No, snad to dobře dopadne.

Když budu mít čas, v pátek napíšu něco víc. Zatím se mějte hezky!

1 komentář:

  1. Ty budeš teďka všechny příspěvky začínat - Dlouho jsem nepsala, za což se omlouvám? ;-) vtip :-)
    Užij si Helsinky a nespadni do zálivu!

    OdpovědětVymazat